همشهری آنلاین: پیرلو در 100امین بازی ملی خود با ضربه کاشته ای زیبا دروازه مکزیک را بازکرد.

Pedro

یکشنبه شب (26 خرداد) دو دیدار در چارچوب رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها برگزار شد.

در اولین دیدار که از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریو دو ژانیرو آغاز شد، دو تیم ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) و مکزیک (قهرمان آمریکای شمالی و مرکزی) به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که در حضور 72.163 تماشاگر برگزار شد، ابتدا آندرآ پیرلو که صدمین بازی ملی خود را برای ایتالیا انجام می‌داد، در دقیقه 27 با یک ضربه کاشته از فاصله 25 متری با شوتی رویایی دروازه مکزیک را باز کرد.

آندره‌آ پیرلو

هفت دقیقه بعد از گل ایتالیا، با خطای آندرآ بارزاگلی روی جووانی دوس سانتوس، مکزیکی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که خاویر هرناندز آن را تبدیل به گل مساوی کرد.

اما ماریو بالوتلی، مهاجم 22 ساله میلان دوباره ایتالیا را (دقیقه 78) پیش انداخت تا آزوری‌ها به اولین سه امتیاز خود در این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

اما در بازی دوم این شب که از ساعت 1:30 دقیقه بامداد دوشنبه آغاز شد، تیم‌های اسپانیا (قهرمان جهان) و اروگوئه (قهرمان آمریکای جنوبی) با هم دیدار کردند که این بازی نیز با نتیجه مشابه 2 بر 1 به سود اسپانیا خاتمه یافت.

گل‌های اسپانیا در این دیدار توسط پدرو و سولدادو در دقایق 20 و 32 وارد دروازه اروگوئه شد و حریف نیز در دقیقه 88 با گل سوارز یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و بازی با همین نتیجه به اتمام رسید.

کد خبر 219194
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز